Schrijf je in op onze nieuwsbrief en blijf steeds op de hoogte

sluiten

Onze teams

Bij ons Accant kan je niet rekenen op slechts één dossierbeheerder, maar op een echt team. Zo zijn er gemiddeld een viertal beheerders op de hoogte van jouw dossier. Elk team bestaat uit medewerkers uit verschillende expertisedomeinen met de nodige ervaring. De teams worden verder bijgestaan door fiscale experten in ons kantoor.


Kantoorverantwoordelijken

Louis Michiels

Welverdiend pensioen

T: 03 216 21 83

lmichiels@accant.be

Peter Mettepenningen

Kantoorverantwoordelijke

T: 03 774 40 92

pmettepenningen@accant.be

Carmen Anthonissen

Teamcoördinator

T: 03 240 05 34

carmen@akanta.be

Team 1

Danny Van Doorslaer

Dossierbeheerder

T: 03 216 80 96

dvandoorslaer@accant.be

Alexander Mirzabekian

Dossierbeheerder

T: 03 216 80 92

amirzabekian@accant.be

Nathalie Van Beeck

Dossierbeheerder

T: 03 216 80 94

nvanbeeck@accant.be

Sonja De Greef

Boekhoudkundig medewerker

T: 03 216 80 93

sdegreef@accant.be

Team 2

Sandra Adriaensen

Dossierbeheerder

T: 03 216 80 97

sadriaensen@accant.be

Marc Joris

Dossierbeheerder

T: 03 216 80 91

mjoris@accant.be

Gerda Jaeken

Welverdiend pensioen

T: 03 216 21 83

gjaeken@accant.be

Ann Van Boxem

Boekhoudkundig medewerker

T: 03 216 80 95

avanboxem@accant.be

Karen Criekemans

Dossierbeheerder

T: 03 216 80 99

kcriekemans@accant.be

Fiscale experten

Steve Van Uytbergen

Dossierbeheerder & intern adviseur

T: 03 216 21 83

steve@akanta.be

Marc De Keyser

Fiscaal adviseur | BTW

T: 03 216 21 83

marc@akanta.be

Ivo Spildooren

Fiscaal adviseur

T: 03 216 21 83

ivo@akanta.be
  1. Een professionele totaalservice op het vlak van boekhouding, fiscaliteit, opstart ondernemingen en sociaal advies
  2. Een persoonlijke en discrete relatie met een vast aanspreekpunt binnen ons kantoor
  3. Wij denken actief mee met u op zoek naar oplossingen
  4. Een efficiënte samenwerking tussen uw bedrijf en ons kantoor
  5. Wij houden u op de hoogte van nieuwigheden inzake wetgeving, rechtspraak …

Bij Accant beseffen we dat stilstaan achteruitgaan is. We leveren dan ook heel wat inspanningen om onze eigen activiteiten te optimaliseren en de service naar onze klanten te vernieuwen. Zo beschikken we over heel wat interessante elektronische tools (boekhoud- en facturatiepakket, Codabox ...) die ons toelaten om op een snelle en efficiënte manier gegevens uit te wisselen. Dit levert ons en u heel wat tijdswinst op en werkt dus kostenbesparend. Uiteraard volgen we alle nieuwe evoluties op de voet om zo maximaal te kunnen inspelen op nieuwe kansen.

Overtuigd van onze meerwaarde?

Aarzel niet om ons te contacteren