Kies zelf jouw manier van samenwerken

volledig digitale samenwerking met akanta
Volledig digitaal

Krijg advies over hoe je jouw financiële en boekhoudkundige administratie kan digitaliseren. Ontdek de voordelen van een boekhouding die je in real-time kan opvolgen en hoe je de vinger aan de pols houdt om jouw onderneming financieel en fiscaal gezond te houden.

Bekijk de voordelen
  • Boekhouding kan in real-time ingediend worden
  • Digitale transfer van bankafschriften naar de boekhouding
  • Digitale transfer van loondocumenten naar de boekhouding
  • Krijg advies over online tools zoals het digitaal platform My.Akanta voor aan- en verkoopfacturen
  • Volg je boekhouding in real-time op via jouw klantenzone en financiële rapportering op maat
semi digitaal samenwerken met akanta
Semi-digitaal

Krijg advies over de verschillende mogelijkheden om jouw administratieve processen te digitaliseren. Als financiële partner zitten we in een bevoorrechte positie bij ondernemers en komen met veel tools in aanmerking. We werken een plan uit om op jouw ritme te digitaliseren én we gaan ervoor om meer info uit de cijfers te halen.

Bekijk de voordelen
  • Uitwerken van een (stapsgewijs) digitaliseringstraject van het administratieve proces in jouw vennootschap
  • Boekhouding kan in real-time ingediend worden
  • Digitale transfer van bankafschriften naar de boekhouding
  • Digitale transfer van loondocumenten naar de boekhouding
  • Krijg advies over online tools zoals onder andere het digitaal platform My.Akanta voor aan- en verkoopfacturen
  • Volg je boekhouding in real-time op via jouw klantenzone en financiële rapportering op maat
klassieke methode van samenwerken met akanta
Klassieke methode

Volg je boekhouding op via onze klassieke dienstverlening. Maandelijkse opvolging ook mogelijk wanneer er btw-aangiftes per kwartaal ingediend worden.

Wat betekent dit concreet?
  • Breng de documenten op papier binnen
  • Digitale transfer van bankafschriften naar de boekhouding
  • Digitale transfer van loondocumenten naar de boekhouding
  • Volg je boekhouding op via jouw klantenzone

Fase 1: Pre-accounting

Wat is My Accant?
x

My.Accant is een digitaal administratief platform. Go for paperless!
Op het vlak van bedrijfsadministratie speelt digitalisering een steeds grotere rol. Haal meer informatie uit én spendeer minder tijd aan jouw boekhouding.
In My.Accant worden verkoopfacturen digitaal opgemaakt en verstuurd. Aankoopfacturen worden eenvoudig opgeladen of komen automatisch toe via PEPPOL. Een intelligente herkenningssoftware zorgt voor de eerste verwerking van jouw facturen.
De betaling van aan- en verkoopfacturen kan op een handige manier opgevolgd worden. Betalingsbestanden worden op eenvoudige wijze samengesteld en ingelezen in jouw bank. Ontvangen betalingen kan je linken aan verkoopfacturen, zodat openstaande facturen efficiënt opgevolgd worden. Herinneringen worden in enkele muisklikken uitgestuurd.
Informatie die in My.Accant aan de documenten wordt meegegeven, wordt in een volgende stap gebruikt voor de boekhoudkundige verwerking.

Contacteer ons voor een demo

logo van basecone
Wat is basecone?
x

Basecone is onze digitale brievenbus. Via dit digitale portaal kunnen aan- en verkoopfacturen op diverse manieren opgeladen worden. Documenten die digitaal aangeleverd worden, verwerken we wekelijks.

Contacteer ons voor een demo

Fase 2: Boekhouding en fiscaliteit

Fase 3: Post-accounting

logo van Silverfin
Wat is Silverfin?
x

Deze klantenzone is op aanvraag en biedt de mogelijkheid om periodieke rapportering op maat van de klant uit te werken.